Hepsiburada`nin petshopundan uzak durun
Otuz. Com'dan sürekli alışveriş yaparım ve şimdiye kadar en ufak bir sıkıntı yaşamış değilim. Vermiş olduğum sipariş en gec bir gün içinde elimde oluyor ve teslimat öncesi siparişim inanılmaz güvenli şekilde paketlenmiş şekilde elime geçiyor. Tşk,ederim verdiğiniz hizmet için. ..
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
08.01.2010 tarihinde gündüz vakti pet hayvanlarım için sipariş vererek bir sonraki güne elimde olacağını düşündüm,tek alma sebebim ise ucuzluğuydu. Ürünlerin hepsinin stokta var olduğu yazınca sevindim, hepsini bir yerde ilk defa stokta bulmuştum. Sonra siparişi verdim ve beklemeye başladım, akşam hala tedarik ediliyor yazınca mail attım nedir durum diye.
Gelen mailde beni savuşturdular, çünkü ellerinde benim aradığım ürün yoktu ve var yazılmıştı. Sonra tekrar mail attım. Yine savuşturulmaya çalışınca sert çıktım ve ürünün kesin ne zaman elimde olacağını sordum. Cevabı 11.01.2010 da atınca siparişi iptal etmek de istemedim belki verilen söz tutulur diye!
Bana en geç 12.01.2010 tarihinde ürünlerin kargolanacağını yazdılar. Oysa benim siparişim acildi ve ne kadar gecikirse hayvanlarımın sağlığı o kadar tehlikeye girecekti. Ayın 11’i akşamı sipariş hazırdı ve talimat verdiğim halde kargoya verilmedi. Aynı sipariş ayın 12 sinde yine kargoya verilmedi ama kargoda yazıyordu.
Kargo 13ünde yola çıktı. Bugün ayın 14’ü, pazara denk geldiği için yine alamadım kargoyu ki almam da imkansız. 2 gündür Ankara'ya gelemedi ne araçsa ! 100lerce kez alışveriş yaptım Aras Kargo ile hep ertesi gün geldi, Hepsiburada sağ olsun artık ne dediyse ulaşamadı kargo hala elime.!
16.02.2010 05:48:10 RE : | |||
Seachem Matrix-1 Lt. 1 Çıkışa Hazır Seachem De Nitrate-500 ml. 1 Çıkışa Hazır Geçen sefer ki gibi bir sorumsuzluk yaşanmasını istemiyorum, lütfen hazır yazan ürünleri bugün itibariyle kargoya verip durumun aciliyetini bildiriniz, sonra yine 2-3 gün sonra yola çıkmasın kargo ! İstanbul içinden ankara içine 1 günde geliyor benim verdiğim siparişler, sizin sitenizde de böyle olmalı, not düşün gerekirse üzerine ve 17.02.2010 tarihinde ürün elime ulaşsın. | |||
Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır. | |||
13.02.2010 18:26:02 RE : | |||
BANA YİNE NİYE YALAN SÖYLENİYOR? İKİ GÜN ÖNCE TEDARİK EDİLEN ÜRÜN NASIL OLUR DA BUGÜN KARGOYA VERİLİR..? BU NE VİCDANSIZLIKTIR , BU NE SAYGISIZLIKTIR MÜŞTERİYE, BURADA OYUN MU OYNUYORUZ !!! İNSANLARIN BİR SABIR SINIRI VAR, PAZAR GÜNÜ NE YAPIP EDİP O ÜRÜNÜ ELİME GEÇİRECEKSİNİZ. YETER YA SİZİNLE Mİ UĞRAŞACAĞIM, GEREKİRSE KENDİ ADAMINIZ ONU ELİYLE GETİRECEK AMA GETİRECEK, ELDE OLAN ÜRÜN 2 GÜN SONRA KARGOLANIR MI, HAYRET BİR DURUM !!! BİR GÜN NETE BAKMIYORUM YİNE BOŞVERMİŞLİK ! | |||
14.02.2010 13:49:33 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir. | |||
Normal şartlar altında, İstanbul içi teslimatlarınız kargoya verildikten sonra 24 saat içinde, İstanbul dışı teslimatlarınız ise seçmiş olduğunuz kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçe'ye kendi sistemi içerisinde taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte genelde 2-3 gün içinde teslimatlar gerçekleştirilebilmektedir.
Saygılarımızla.. | |||
13.02.2010 11:27:49 RE : | |||
Sayın yetkili, Müşteri memnuniyetsizliğimi açık açık dile getirmeme rağmen, yine pişkin bir tavır ile 2 gün daha gecikeceğini söylüyorsunuz, alışveriş yaptığım güne lanet okudum. hepsiburada.com'utercih ettiğim için çok pişmanım, bir daha da tercih etmeyeceğime emin olabilirsiniz. | |||
13.02.2010 11:52:32 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir. | |||
Bilgileriniz ilgili departmanımıza iletilmiş olup durumun aciliyeti ve işleminizin en kısa sürede sonlandırılması talebinde bulunulmuştur. İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla
| |||
12.02.2010 23:15:21 RE : | |||
Sayın Yetkili, Firma olarak verdiğiniz sözleri tutmamanızı hepsiburada.com gibi bir bünyeye hiç yakıştıramadım! Ürünlerimin en geç cuma günü kargoya verileceği söylenmişti. Üstelik anlam veremediğim tedarik sürecinin stoklarda var olduğu yazılan ürünlere niye uygulandığı ? Madem ürün yok stokta niye var yazıyor ? Sizin stok elemanlarınız ne iş yapıyor ? Zaten attığınız mesajdan sonra da hiç tahmin etmiyordum cuma kargoya verileceğini ve öyle de oldu. İki ürün hala tedarik sürecinde, ne yapıyorsunuz 1 haftadır, ben ebayden alışveriş yapıyorum Taiwan'daki mal 5 işgününde geliyor. Ne tedarik süreciymiş ki bitmedi ! Yerel petshopumda bile var aradığım ürünler, koskoca İstanbul'da mı olmayacak ? Sizin sorumsuzluğunuz yüzünden ben balıklarımı kaybettim, benim maddi hasarımı kim karşılayacak ? Lütfen yaptığınız işin ciddiyetinin farkına varınız, sorularımı da tek tek yanıtlayınız, böyle sorumsuzluk olmaz ! | |||
13.02.2010 06:58:08 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir. | |||
Mailinize geç cevap verdiğimiz ve yaşanan gecikmelerden dolayı tarafınızdan özür dileriz. Sitemizden verdiğiniz tedarik sürecinde bulunan ürünler ile ilgili size daha önce verdiğimiz tedarik tarihi ile ilgili sorun yaşanmıştır firmadan kaynaklanan sorun nedeniyle ürününüz belirtilen tarihte bize ulaşmamıştır. Ürünleriniz en son alınan bilgiye göre 2 iş günü içinde beklenmektedir siparişiniz tarafımıza ulaşır ulaşmaz bekletilmeden kargoya verilecektir.Bu süre içerisinde tedarik edilemeyen ya da gecikecek olan ürünlerimiz ile ilgili bilgiler, mağaza yetkililerimiz tarafından sipariş sahiplerine e-mail olarak gönderilmektedir. Hepsiburada.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla
| |||
09.02.2010 11:33:47 RE : | |||
Sn Yetkili, Ben sorularıma cevap alamadım. Bugün tedarik edilir ya da edilmez derseniz ben işlem iptalini ona göre yapacağım. Ayrıca işlem iptali sırasında para iadesi aynı gün yapılır mı ? Lütfen sorularıma cevap veriniz, hazır şablon bilgileri zaten sitede buluyoruz. Teşekkürler. | |||
09.02.2010 12:10:57 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir. | |||
74700418 nolu siparişinizde ki ürünleriniz en geç cuma günü itibari ile temin edilerek kargoya verilecektir. İptal işleminden sonra ürün tutarı 2 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılmaktadır. Saygılarımızla.. | |||
09.02.2010 09:47:45 Tedarik süreci-74700418 | |||
Sn Yetkili, Siparişimde bulunan ürünlerin tedarik süreci bugünü aşacaksa, başka bir deyişle, ürün kargoyla yarın elimde olmayacaksa siparişi iptal edeceğim. Ödemeyi banka havalesi ile yapmıştım, eğer iptal edersem para iadesi aynı gün yapılır mı ? Bu soruları ayrı ayrı cevaplarsanız sevinrim. Saygılar, | |||
09.02.2010 11:15:41 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir. | |||
Siparişlerin gönderim süreci, kredi kartı güvenlik kontrolünün tamamlanması veya havale/eft ödemenizin onaylanmasıyla başlar. Ortalama gönderim süresi ürün gruplarına göre değişebilmektedir. Süper Hızlı Gönderi'deki ürünler 24 saat, genel olarak diğer ürünler ise ortalama 1-3 iş gününde kargoya verilebilmekte olup nadiren tedarik sürecine bağlı olarak kısa süreli gecikmeler yaşanabilir, bu durumda size e-mail ile bilgi verilir. Ayrıca bazı ürünler sipariş üzerine üretildiğinden teslim süresi daha uzun olabilir. Siparişlerde, erken gönderilebilecek ürünler için kısmi teslimat talep edebilirsiniz (kısmi gönderiler ücretsizdir). 058/02/2010 tarihinde verdiğiniz/onaylanan 74700418 nolu siparişinizde bulunan ürünün/ürünlerin tedarik süreci başlamış ve tedarikçi firmalarına bilgi verilmiştir. Siparişiniz bize ulaşır ulaşmaz adresinize gönderilmek üzere kargoya verilecektir. Ürününüz kargolandığında üyeliğinizde belirttiğiniz cep telefonunuza sms ve e-posta adresinize mail olarak bilgi verilecektir. Firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz. Saygılarımızla... |
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Kaan Güler Bey’e katılmakla beraber bende bu tip bir durum
yaşadım. Hele heleki taksitli olsun burada ucuz diyerek hepsiburada.com’dan
artık bana para verseniz akvaryum için alışveriş yapmam. O kadar sorunlu ki
saymakla bitmez. Ama yinede zaman zaman bir şeyler alıyordum bir aksama söz
konusu değildi. 15.12.2009 ‘Da hepsiburada’dan piyasada pek olmayan MAXTOR 80GB
7200RPM 2MB PATA SABİT DİSK STM380215A siparişi verdim siparişten hal
haber gelmedi, kısaca yazışmaları bende aşağıda ekleyeceğim. Onun dışında site
zaten genel anlamda basit olarak görünsede aslında yardım ve iletişim kısımları
tam bir dönme dolap şeklinde dönüp dönüp aynı yere geliyorsunuz. İletişim
numaraları alakasız karışık bir yerde ve ne kadar arasanız arayın çok zor
açılıyor. Bugün bir bankanın müşterisinden daha çok müşterisi olacak hali yok
az kişi ile çok iş yapmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum. Zaten aşağıda erkanbeytekin@mynet.com adlı mail adreside benim değil artık nasıl bir karmaşada çalışılıyorsa anlam veremiyorum. Mağduriyetim giderildimi? Tabiki hayır, 15-20 günü buldu paranın iadesi kredi kartı ekstresi geldi faizi ödendi vs vs. Bu tip kuruluşlar 100 kişide 2 kişi sorunlu cıksada önemli değil mantığı ile ilerlemeye devam ediyorlar. Dedik ya yardım ve iade kısımları hakkında herşey o kadar karmaşık ki, iade et diye bir buton vardır ve ne hikmetse ben o butonu o gunlerde bulamadım bulduğumdada epey zaman geçmişti ve bana ısrarla o butona basınız diye mesaj yazıyorlardı. Anlaşılması güç Maalesef bazı ürünlerde çok ama çok kötüler..
Bu durumda benim yanımda olmuş olmuyorsunuz ki? Size ben bu siparişi 10
gün önce vermişim kredi kartımdan param çekilmiş ama ortada malzeme
olup olmadığının farkında değilsiniz. Bundan böyle bakkal dükkanına
telefon açar gibi şu malzeme elinizde varmı ona göre sipariş vereceğim
mi diye soracağım yoksa almayı veririm olur bitermi demeliyim. Bugün
bir tansaşa veya başka bir markete gittiğinizde o malzemeden kalmadıysa
aynı muadili olarak bir başka malzeme öneriliyor. Ve istediğim şuan
muadili olarak stoklarda varmı yokmu oda allah kerim zaten..
şu malzeme;
http://www.hepsiburada.com/
acilen bunun sevkini istiyorum. Kurmayı planladığım bilgisayar yurt
dışına gidecekti ama sağolun oldukça zarara soktunuz beni.. Bu kadar
alışveriş yaparım hepsiburada.dan böylesine rastlamamıştım. Konunun
aciliyetini daha da altını çizerek anlatmama gerek yok sanırım. En kısa
zamanda çözümü tarafıma bildirmenizi rica ediyorum.
İyi günler..
Alacak dekontunuzu para iadesi olarak onaylamış bulunmaktasınız.Geri
ödemenizi 2 işgünü içerisinde hesabınızda görebilirsiniz.
Saygılarımızla...
erkanbeytekin@mynet.com üyeliğinize
kayıtlı yeni tarihli herhangi bir siparişiniz bulunmamaktadır.
Saygılarımızla....
Ortalama olarak 48 saat içerisinde geri ödeme otomatik olarak
gerçekleştirilir.
Saygılarımızla
Ortalama olarak 48 saat içerisinde geri ödeme otomatik olarak
gerçekleştirilir.
Saygılarımızla
25.12.2009
14:13:12 RE :
Para iadesini istediğim son iptal ettiğim siparişim için kredi kartıma ne zaman
iade edilir ?? 25.12.2009 14:19:41 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
Tarafınıza gönderilen Alacak Dekontunu Para İadesine çevirmenizin ardından
kısa bir süre içerisinde ödemeniz otomatik olarak yapılacaktır.
Saygılarımızla
24.12.2009
14:44:41 RE :
Benimle dalgamı geçiyorsunuz? Göremediğim bir iptal linkine nereden basabilirim
pardon? İstemiyorum disk misk paramın kredi kartıma aynı gün iade edilmesini
bekliyorum. Bu ne ayıptır ya, aradan 10 gün geçmiş heralde yollarsınız maxtoru
arayıp üretiminide sağlarsınız bunda ne var, demek ilk el olarak maxtordan
alıyorsunuz durum onu gösteriyor. İPTAL edin diyorum siparişimi en kısa
zamanda. Ve üyelik iptalinide şu kredi kartıma iadeyi yaptıktan sonra
yapacağımı söylemeliyim. Bu güne kdar böyle birşey yaşamadım, maalesef yaklaşım
bu. HABER BEKLİYORUM BUGÜN İÇİNDE??? 25.12.2009 09:39:43 Tarihinde
Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
65703970 nolu siparişinizde tedarik edilemeyen ürününüz iptal edilmiş olup
üyelik mail adresinize alacak dekontu gönderilmiştir.
Dilerseniz alacak
dekontunuzu sonraki siparişlerinizde kullanmak üzere onaylayarak hediye çekine
dönüştürebilir ya da dekontunuzu kabul etmeyerek para iadesi talep
edebilirsiniz.
İşlemlerinizi gerçekletirmek için aşağıdaki linki takip ederek "Benim
Sayfam " sayfamızdaki "Dekont Onay/Red İşlemleri" sayfasını
kullanınız. .
Firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla...
22.12.2009
10:10:12 TEDARİK SÜRECİ???-65703970
Almak istediğim MAXTOR HDD tedarik sürecinde bekliyor. Fakat ürün o gün tedarik
edilemeyen ürünler arasında yer almaya başlıyor. 14.12.09da verilen sipariş
hala cevaplanamıyor, ve haber de verilemiyor. Dün (21.12.09) sisteminizi arayıp
not bırakmama rağmen, tedarikçi firmaya ulalışıp size gün içinde öğleden sonra
dönüş yapılacaktır deniliyor.. Halen haber verilen birşey yok. Ne bir arama ne
de bir e-mail. Yapılamıyorsa iptal edelim gitsin, bir daha da bu kadar
bekleyeceğim bir alışverişi yapmam olur biter. Aynı şeyi akvaryum malz.
alımlarımdada yapmıştınız siparişi iptal etmek zorunda kaldım MECBUREN.
Hassasiyetinizi bekliyorum. İyi çalışmalar.. Erkan Gültekin 23.12.2009
04:02:35 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.
Mağaza yetkililerimizden aldığımız en son bilgiye göre ; siparişinizde
bulunan bu ürününüzün geçici bir süre tedarik edilemediği yönündedir. Bu
ürünün yerine dilerseniz aynı veya düşük tutarda başka bir
ürün tercih edebilir , ürünün tedarik edilmesini bekleyebilir ya da
ürününüzün iptalini talep edebilirsiniz.
Talebinizi bu mailimize cevap olarak gönderebilirseniz, size en kısa sürede
yardımcı olabiliriz.
Yaşadığınız gecikme ve bu gecikme bilgisini size daha önce ulaştıramadığımız
için sizden özür diler, firmamıza göstermiş olduğunuz anlayışınıza teşekkür
ederiz.
Saygılarımızla...
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir
Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir