Hepsiburada`nin petshopundan uzak durun


sedatyagciÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 16/08/2009
İl: Istanbul
Mesaj: 1229
sedatyagciÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 23 Ocak 2010 11:24

Otuz. Com'dan sürekli alışveriş yaparım ve şimdiye kadar en ufak bir sıkıntı yaşamış değilim. Vermiş olduğum sipariş en gec bir gün içinde elimde oluyor ve teslimat öncesi siparişim inanılmaz güvenli şekilde paketlenmiş şekilde elime geçiyor. Tşk,ederim verdiğiniz hizmet için. ..

malawi342010-01-23 12:30:50

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

RedCapOrandaÇevrim Dışı

Kayıt: 24/01/2009
İl: Bursa
Mesaj: 769
RedCapOrandaÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2010 12:32
Geçen sene hepsiburada.com u hem petshop hemde normal alışverişlerimizde kullanıyorduk ve hiç bir problem olmuyordu ama bu sene tam anlamıyla berbat!!! Aldığımız budama makası 1-2 ay oldu gelmiyor ve en sonunda paramızı iade ettiler.Bir daha asla oradan alışveriş yapmam...Saygılar,

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

fidangülÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 08/01/2009
İl: Bursa
Mesaj: 460
fidangülÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 24 Ocak 2010 22:07
Otuz.com bu konuda süper

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Dj_ReXÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2009
İl: Mugla
Mesaj: 596
Dj_ReXÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Şubat 2010 12:00
Burası her ne kadar otuz.com tebrik mesajları yerine dönse de ben de bir hepsiburada mağduru olarak yazmak istedim bu başlık altına. Söyleyeceğim tek şey zamanınız değerli ise alışveriş yapmayın ! Bu ikinci mağduriyetim ve bundan sonra alışveriş yapmayacağım, biz cezalandırırsak bu tarz kalitesiz hizmetleri , onlar da dünyanın merkezinde olmadıklarını anlarlar elbet bir gün.

Aşağıda sikayetvar sitesine yazdığım yazıyı paylaştım, tabi kelime sınırı olduğundan her şeyi yazamadım.


Hepsiburada.com’da Tedarik Süreci Çıkmazı
Hepsiburada.com gibi illet bir siteden alışveriş yaptığıma pişman olduğumu söyleyerek başlamalıyım işe. Kesinlikle zamanınız değerliyse alışveriş yapmayın derim. 

08.01.2010 tarihinde gündüz vakti pet hayvanlarım için sipariş vererek bir sonraki güne elimde olacağını düşündüm,tek alma sebebim ise ucuzluğuydu. Ürünlerin hepsinin stokta var olduğu yazınca sevindim, hepsini bir yerde ilk defa stokta bulmuştum. Sonra siparişi verdim ve beklemeye başladım, akşam hala tedarik ediliyor yazınca mail attım nedir durum diye. 

Gelen mailde beni savuşturdular, çünkü ellerinde benim aradığım ürün yoktu ve var yazılmıştı. Sonra tekrar mail attım. Yine savuşturulmaya çalışınca sert çıktım ve ürünün kesin ne zaman elimde olacağını sordum. Cevabı 11.01.2010 da atınca siparişi iptal etmek de istemedim belki verilen söz tutulur diye! 

Bana en geç 12.01.2010 tarihinde ürünlerin kargolanacağını yazdılar. Oysa benim siparişim acildi ve ne kadar gecikirse hayvanlarımın sağlığı o kadar tehlikeye girecekti. Ayın 11’i akşamı sipariş hazırdı ve talimat verdiğim halde kargoya verilmedi. Aynı sipariş ayın 12 sinde yine kargoya verilmedi ama kargoda yazıyordu. 

Kargo 13ünde yola çıktı. Bugün ayın 14’ü, pazara denk geldiği için yine alamadım kargoyu ki almam da imkansız. 2 gündür Ankara'ya gelemedi ne araçsa ! 100lerce kez alışveriş yaptım Aras Kargo ile hep ertesi gün geldi, Hepsiburada sağ olsun artık ne dediyse ulaşamadı kargo hala elime.! 
------------------------------------------------------------------------------------------
Buraya kadar yazanlara ek olarak;

Müşteri Hizmetlerine ulaşmak için önce bir işkence çekiyorsunuz, sitelerinde her şey oldukça karışık çünkü onlar da biliyorlar şikayet alacaklarını bu kalitesiz hizmetle ve şikayet et diye bir buton koymamışlar siteye. Biraz uğraşıyorsunuz ve saçma sapan bir otomatik sekreter çıkıyor biraz daha araştırınca müşteri hizmetlerine soru sorulabilecek bir yer varmış görüyorsunuz. Sitenin telefonları zaten hiç cevap vermiyor hep meşgulde ! Arayıp fırça atamadım bile ! Gelen cevaplar hep hazır mesaj ! Aldığım ürünlerin akabinde attığım mesajları da kopyalamak istiyorum burada ki ne pişkin bir firma olduklarını görün,  en alttan başlayarak okursanız tarih sırası ile benim de zamanla sinirlendiğimi görürsünüz, üstüne üstlük hala hazır kalıp mesaj atıp insanın sinirlerini hoplatıyorlar. Daha hala da 2 ürünüm gelmedi bakalım son mesaja ne cevap gelecek !

16.02.2010 05:48:10 RE :

Seachem Matrix-1 Lt. 1 Çıkışa Hazır Seachem De Nitrate-500 ml. 1 Çıkışa Hazır Geçen sefer ki gibi bir sorumsuzluk yaşanmasını istemiyorum, lütfen hazır yazan ürünleri bugün itibariyle kargoya verip durumun aciliyetini bildiriniz, sonra yine 2-3 gün sonra yola çıkmasın kargo ! İstanbul içinden ankara içine 1 günde geliyor benim verdiğim siparişler, sizin sitenizde de böyle olmalı, not düşün gerekirse üzerine ve 17.02.2010 tarihinde ürün elime ulaşsın.
 
Sorunuz en kısa sürede cevaplanacaktır.
 
 
13.02.2010 18:26:02 RE :

BANA YİNE NİYE YALAN SÖYLENİYOR? İKİ GÜN ÖNCE TEDARİK EDİLEN ÜRÜN NASIL OLUR DA BUGÜN KARGOYA VERİLİR..? BU NE VİCDANSIZLIKTIR , BU NE SAYGISIZLIKTIR MÜŞTERİYE, BURADA OYUN MU OYNUYORUZ !!! İNSANLARIN BİR SABIR SINIRI VAR, PAZAR GÜNÜ NE YAPIP EDİP O ÜRÜNÜ ELİME GEÇİRECEKSİNİZ. YETER YA SİZİNLE Mİ UĞRAŞACAĞIM, GEREKİRSE KENDİ ADAMINIZ ONU ELİYLE GETİRECEK AMA GETİRECEK, ELDE OLAN ÜRÜN 2 GÜN SONRA KARGOLANIR MI, HAYRET BİR DURUM !!! BİR GÜN NETE BAKMIYORUM YİNE BOŞVERMİŞLİK !
 
14.02.2010 13:49:33 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Normal şartlar altında, İstanbul içi teslimatlarınız kargoya verildikten sonra 24 saat içinde, İstanbul dışı teslimatlarınız ise  seçmiş olduğunuz kargo firmasının bulunduğunuz il ve ilçe'ye kendi sistemi içerisinde taahhüt ettiği teslim süresine göre değişmekle birlikte genelde 2-3 gün içinde teslimatlar gerçekleştirilebilmektedir. 

 

Saygılarımızla..

 
13.02.2010 11:27:49 RE :

Sayın yetkili, Müşteri memnuniyetsizliğimi açık açık dile getirmeme rağmen, yine pişkin bir tavır ile 2 gün daha gecikeceğini söylüyorsunuz, alışveriş yaptığım güne lanet okudum. hepsiburada.com'utercih ettiğim için çok pişmanım, bir daha da tercih etmeyeceğime emin olabilirsiniz.
 
13.02.2010 11:52:32 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Bilgileriniz ilgili departmanımıza iletilmiş olup durumun aciliyeti ve işleminizin en kısa sürede sonlandırılması talebinde bulunulmuştur.

İlgi ve anlayışınız için teşekkür ederiz.

 

Saygılarımızla

 

 

 
12.02.2010 23:15:21 RE :

Sayın Yetkili, Firma olarak verdiğiniz sözleri tutmamanızı hepsiburada.com gibi bir bünyeye hiç yakıştıramadım! Ürünlerimin en geç cuma günü kargoya verileceği söylenmişti. Üstelik anlam veremediğim tedarik sürecinin stoklarda var olduğu yazılan ürünlere niye uygulandığı ? Madem ürün yok stokta niye var yazıyor ? Sizin stok elemanlarınız ne iş yapıyor ? Zaten attığınız mesajdan sonra da hiç tahmin etmiyordum cuma kargoya verileceğini ve öyle de oldu. İki ürün hala tedarik sürecinde, ne yapıyorsunuz 1 haftadır, ben ebayden alışveriş yapıyorum Taiwan'daki mal 5 işgününde geliyor. Ne tedarik süreciymiş ki bitmedi ! Yerel petshopumda bile var aradığım ürünler, koskoca İstanbul'da mı olmayacak ? Sizin sorumsuzluğunuz yüzünden ben balıklarımı kaybettim, benim maddi hasarımı kim karşılayacak ? Lütfen yaptığınız işin ciddiyetinin farkına varınız, sorularımı da tek tek yanıtlayınız, böyle sorumsuzluk olmaz !
 
13.02.2010 06:58:08 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Mailinize geç cevap verdiğimiz ve yaşanan gecikmelerden dolayı tarafınızdan özür dileriz.

Sitemizden verdiğiniz tedarik sürecinde bulunan ürünler ile ilgili size daha önce verdiğimiz tedarik tarihi ile ilgili sorun yaşanmıştır firmadan kaynaklanan sorun nedeniyle ürününüz belirtilen tarihte bize ulaşmamıştır. Ürünleriniz  en son alınan bilgiye göre 2 iş günü içinde beklenmektedir siparişiniz tarafımıza ulaşır ulaşmaz bekletilmeden kargoya verilecektir.Bu süre içerisinde tedarik edilemeyen ya da gecikecek olan ürünlerimiz ile ilgili bilgiler, mağaza yetkililerimiz tarafından sipariş sahiplerine e-mail olarak gönderilmektedir.

Hepsiburada.com'u tercih ettiğiniz için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla

 

 
09.02.2010 11:33:47 RE :

Sn Yetkili, Ben sorularıma cevap alamadım. Bugün tedarik edilir ya da edilmez derseniz ben işlem iptalini ona göre yapacağım. Ayrıca işlem iptali sırasında para iadesi aynı gün yapılır mı ? Lütfen sorularıma cevap veriniz, hazır şablon bilgileri zaten sitede buluyoruz. Teşekkürler.
 
09.02.2010 12:10:57 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

74700418  nolu siparişinizde ki ürünleriniz en geç cuma günü itibari ile temin edilerek kargoya verilecektir.

İptal işleminden sonra ürün tutarı 2 iş günü içerisinde hesabınıza yatırılmaktadır.

Saygılarımızla..

 
09.02.2010 09:47:45 Tedarik süreci-74700418

Sn Yetkili, Siparişimde bulunan ürünlerin tedarik süreci bugünü aşacaksa, başka bir deyişle, ürün kargoyla yarın elimde olmayacaksa siparişi iptal edeceğim. Ödemeyi banka havalesi ile yapmıştım, eğer iptal edersem para iadesi aynı gün yapılır mı ? Bu soruları ayrı ayrı cevaplarsanız sevinrim. Saygılar,
 
09.02.2010 11:15:41 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Siparişlerin gönderim süreci, kredi kartı güvenlik kontrolünün tamamlanması veya havale/eft ödemenizin onaylanmasıyla başlar.
 
Ortalama gönderim süresi ürün gruplarına göre değişebilmektedir. Süper Hızlı Gönderi'deki ürünler 24 saat, genel olarak diğer ürünler ise ortalama 1-3 iş gününde kargoya verilebilmekte olup nadiren tedarik sürecine bağlı olarak kısa süreli  gecikmeler yaşanabilir, bu durumda size e-mail ile bilgi verilir. Ayrıca bazı ürünler sipariş üzerine üretildiğinden teslim süresi daha uzun olabilir. Siparişlerde, erken gönderilebilecek ürünler için kısmi teslimat talep edebilirsiniz (kısmi gönderiler ücretsizdir).

058/02/2010 tarihinde verdiğiniz/onaylanan 74700418 nolu siparişinizde bulunan ürünün/ürünlerin tedarik süreci başlamış ve tedarikçi firmalarına bilgi verilmiştir. Siparişiniz bize ulaşır ulaşmaz adresinize gönderilmek üzere kargoya verilecektir.

Ürününüz kargolandığında üyeliğinizde belirttiğiniz cep telefonunuza sms ve e-posta adresinize mail olarak bilgi verilecektir.

Firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla...

Dj_ReX2010-02-16 12:02:33

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

neo1907Çevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 24/03/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 1139
neo1907Çevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 16 Şubat 2010 12:43

Kaan Güler Bey’e katılmakla beraber bende bu tip bir durum yaşadım. Hele heleki taksitli olsun burada ucuz diyerek hepsiburada.com’dan artık bana para verseniz akvaryum için alışveriş yapmam. O kadar sorunlu ki saymakla bitmez. Ama yinede zaman zaman bir şeyler alıyordum bir aksama söz konusu değildi. 15.12.2009  ‘Da  hepsiburada’dan piyasada pek olmayan MAXTOR 80GB 7200RPM 2MB PATA SABİT DİSK STM380215A siparişi verdim siparişten hal haber gelmedi, kısaca yazışmaları bende aşağıda ekleyeceğim. Onun dışında site zaten genel anlamda basit olarak görünsede aslında yardım ve iletişim kısımları tam bir dönme dolap şeklinde dönüp dönüp aynı yere geliyorsunuz. İletişim numaraları alakasız karışık bir yerde ve ne kadar arasanız arayın çok zor açılıyor. Bugün bir bankanın müşterisinden daha çok müşterisi olacak hali yok az kişi ile çok iş yapmaya çalışıyorlar diye düşünüyorum. Zaten aşağıda erkanbeytekin@mynet.com adlı mail adreside benim değil artık nasıl bir karmaşada çalışılıyorsa anlam veremiyorum. Mağduriyetim giderildimi? Tabiki hayır, 15-20 günü buldu paranın iadesi kredi kartı ekstresi geldi faizi ödendi vs vs. Bu tip kuruluşlar 100 kişide 2 kişi sorunlu cıksada önemli değil mantığı ile ilerlemeye devam ediyorlar. Dedik ya yardım ve iade kısımları hakkında herşey o kadar karmaşık ki, iade et diye bir buton vardır ve ne hikmetse ben o butonu o gunlerde bulamadım bulduğumdada epey zaman geçmişti ve bana ısrarla o butona basınız diye mesaj yazıyorlardı. Anlaşılması güç Maalesef bazı ürünlerde çok ama çok kötüler..



Bu durumda benim yanımda olmuş olmuyorsunuz ki? Size ben bu siparişi 10 gün önce vermişim kredi kartımdan param çekilmiş ama ortada malzeme olup olmadığının farkında değilsiniz. Bundan böyle bakkal dükkanına telefon açar gibi şu malzeme elinizde varmı ona göre sipariş vereceğim mi diye soracağım yoksa almayı veririm olur bitermi demeliyim. Bugün bir tansaşa veya başka bir markete gittiğinizde o malzemeden kalmadıysa aynı muadili olarak bir başka malzeme öneriliyor. Ve istediğim şuan muadili olarak stoklarda varmı yokmu oda allah kerim zaten..

şu malzeme;

http://www.hepsiburada.com/western-digital-80gb-7200rpm-2mb-sabit-disk-wd800bb/productDetails.aspx?categoryid=100221&productid=bd22907

acilen bunun sevkini istiyorum. Kurmayı planladığım bilgisayar yurt dışına gidecekti ama sağolun oldukça zarara soktunuz beni.. Bu kadar alışveriş yaparım hepsiburada.dan böylesine rastlamamıştım. Konunun aciliyetini daha da altını çizerek anlatmama gerek yok sanırım. En kısa zamanda çözümü tarafıma bildirmenizi rica ediyorum.

İyi günler..

 

Alacak dekontunuzu para iadesi olarak onaylamış bulunmaktasınız.Geri ödemenizi 2 işgünü içerisinde hesabınızda görebilirsiniz.

Saygılarımızla...




erkanbeytekin@mynet.com üyeliğinize kayıtlı yeni tarihli herhangi bir siparişiniz bulunmamaktadır.

Saygılarımızla....

Ortalama olarak 48 saat içerisinde geri ödeme otomatik olarak gerçekleştirilir.

Saygılarımızla

Ortalama olarak 48 saat içerisinde geri ödeme otomatik olarak gerçekleştirilir.

Saygılarımızla

  25.12.2009 14:13:12 RE :
Para iadesini istediğim son iptal ettiğim siparişim için kredi kartıma ne zaman iade edilir ??
  25.12.2009 14:19:41 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Tarafınıza gönderilen Alacak Dekontunu Para İadesine çevirmenizin ardından kısa bir süre içerisinde ödemeniz otomatik olarak yapılacaktır.

Saygılarımızla

 

  24.12.2009 14:44:41 RE :
Benimle dalgamı geçiyorsunuz? Göremediğim bir iptal linkine nereden basabilirim pardon? İstemiyorum disk misk paramın kredi kartıma aynı gün iade edilmesini bekliyorum. Bu ne ayıptır ya, aradan 10 gün geçmiş heralde yollarsınız maxtoru arayıp üretiminide sağlarsınız bunda ne var, demek ilk el olarak maxtordan alıyorsunuz durum onu gösteriyor. İPTAL edin diyorum siparişimi en kısa zamanda. Ve üyelik iptalinide şu kredi kartıma iadeyi yaptıktan sonra yapacağımı söylemeliyim. Bu güne kdar böyle birşey yaşamadım, maalesef yaklaşım bu. HABER BEKLİYORUM BUGÜN İÇİNDE???
  25.12.2009 09:39:43 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

65703970 nolu siparişinizde tedarik edilemeyen ürününüz iptal edilmiş olup üyelik mail adresinize alacak dekontu gönderilmiştir.

Dilerseniz alacak dekontunuzu sonraki siparişlerinizde kullanmak üzere onaylayarak hediye çekine dönüştürebilir ya da dekontunuzu kabul etmeyerek para iadesi talep edebilirsiniz.

İşlemlerinizi gerçekletirmek için aşağıdaki linki takip ederek "Benim Sayfam " sayfamızdaki "Dekont Onay/Red İşlemleri" sayfasını kullanınız. .




Firmamıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla...

  22.12.2009 10:10:12 TEDARİK SÜRECİ???-65703970
Almak istediğim MAXTOR HDD tedarik sürecinde bekliyor. Fakat ürün o gün tedarik edilemeyen ürünler arasında yer almaya başlıyor. 14.12.09da verilen sipariş hala cevaplanamıyor, ve haber de verilemiyor. Dün (21.12.09) sisteminizi arayıp not bırakmama rağmen, tedarikçi firmaya ulalışıp size gün içinde öğleden sonra dönüş yapılacaktır deniliyor.. Halen haber verilen birşey yok. Ne bir arama ne de bir e-mail. Yapılamıyorsa iptal edelim gitsin, bir daha da bu kadar bekleyeceğim bir alışverişi yapmam olur biter. Aynı şeyi akvaryum malz. alımlarımdada yapmıştınız siparişi iptal etmek zorunda kaldım MECBUREN. Hassasiyetinizi bekliyorum. İyi çalışmalar.. Erkan Gültekin
  23.12.2009 04:02:35 Tarihinde Mesajınıza Cevap Verilmiştir.

Mağaza yetkililerimizden aldığımız en son bilgiye göre ; siparişinizde bulunan bu ürününüzün geçici bir süre tedarik edilemediği yönündedir. Bu ürünün yerine dilerseniz aynı veya düşük tutarda başka bir ürün tercih edebilir , ürünün tedarik edilmesini bekleyebilir ya da ürününüzün iptalini talep edebilirsiniz.

Talebinizi bu mailimize cevap olarak gönderebilirseniz, size en kısa sürede yardımcı olabiliriz.

Yaşadığınız gecikme ve bu gecikme bilgisini size daha önce ulaştıramadığımız için sizden özür diler, firmamıza göstermiş olduğunuz anlayışınıza teşekkür ederiz.

Saygılarımızla...

neo19072010-02-16 12:47:42

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

dominusnatusÇevrim Dışı

Kayıt: 13/02/2010
İl: Istanbul
Mesaj: 6
dominusnatusÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Şubat 2010 13:50
Otuz.com  en İyisidir. Aldığım herşey 1 gün sonra muazzam korunaklı paketlenmiş olarak geliyor. UĞUR FIÇICIOĞLU2010-02-17 20:51:47

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

Dj_ReXÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 05/04/2009
İl: Mugla
Mesaj: 596
Dj_ReXÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 17 Şubat 2010 00:02
Arkadaşlar konuda niye sürekli otuz.com lafı geçiyor, ben de otuz.com müşterisiyim, memnunum fakat burada hepsiburada.com un şikayetleri anlatılıyor, konuyu dağıtmaktan başka bir işe yaramıyor bu tarz yazılar, insanlar bu sayfayı okurken bu şikayetleri görsün ki alışveriş yapmasın, biz mağdur olduk başkaları olmasın ...!


----------------------------


hepsiburada'da herkes aynı şeyi tespit ediyor demek ki yalnız değilim ! Site içi o kadar karışık ki aradığınızı bulmayın diye yaptıklarına eminim. Şikayet etmesinler diye mesaj atma bölümünü bile şeytanın aklına gelmeyecek yerlere koymaya çalışıyorlar. Üzerine fareyle geldiğinizde açılır menü gelen linkin kendisine tıklanır mı hiç ? Tıklansa bile altındaki menülerin gözükmesi lazım aynen, fakat öyle değil tıklıyorsunuz ve de bir bakıyorsunuz o da ne ..!! Mesaj atma bölümü orada, ve küçücük bir yer ! Bulana kadar sinirleriniz bitap oluyor ve başlıyorsunuz ağzınıza geleni söylemeye, tabi karşınıza otomatik bir mesaj gelince deliye dönüp ciddiyet bekliyor sonra da gelen mesaj gayet kısa bir şekilde durumu özetlemeye çalışıyor, haliyle siz de zıvanadan çıkıp ürünü iptal etmek istiyorsunuz. Para iadesi de bir yığın zaman alınca üyeliğinizi iptal edip siteye lanet okumaya devam ediyorsunuz. Yıllardır o kadar adını duyduğum bir şirketten ilk defa alışveriş yapınca normaldir dedim belki bana denk gelmiştir diye, fakat ikinci alışverişte de aynısı olunca ben de sert çıkmaya başladım diğer mağdur arkadaşlar gibi. Bu arada an itibari ile yollamışlar son iki ürünü mü de, onlar gelsin benim üyelik te iptal ... 10 günü bulacak kısmetse yarın ! 
Dj_ReX2010-02-17 00:12:47

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

ixzedÇevrim Dışı

Kayıt: 09/08/2009
İl: Bursa
Mesaj: 77
ixzedÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 18 Şubat 2010 00:29
Hepsiburadadan daha önce çok alışveriş yaptım. 2-3 tanesi sorunlu oldu. Bende anladım ki süper hızlı gönderi olmayan ürünlerden alınmayacak.
Evcilal.com ve otuz.com artık tercihlerimin arasında.

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

citronxÇevrim Dışı

Özel Üye
Kayıt: 29/11/2006
İl: Istanbul
Mesaj: 5773
citronxÇevrim Dışı
Özel Üye
Gönderim Zamanı: 18 Şubat 2010 14:20
Bu işi sadece petshop üzerine yapmayan bir site bana göre de pek mantıklı değil. Hepsi burada da satılmayan şey yok neredeyse. Ve bu hobi için ilgili yada bilgili bir departmanları olmadığına şahit oldum. Oturduğum yer,bu sitenin merkezine çok yakın,günde neredeyse 10-15 kişi soruyor yerini,ellerinde aldıkları ürünlerle beraber. Bir de sormayanlar vardır tabi ki,bana göre işini iyi yapan bir firma olsa bu kadar tepki görmez. citronx2010-02-19 02:07:34

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

babyfaceÇevrim Dışı

Kayıt: 23/04/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 93
babyfaceÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 16 Mart 2010 23:52
Merhaba
 
Bende 2-3 defa yaşadım aynı tip problemleri.soru sorduğunuzda copy-paste cvplar veriyorlar :) ek olarak hiç bir zaman bir siparişinizde tüm ürünleri tek seferde gönderdiklerini görmedim.Alışveriş yapılacak en son yer akvaryum için.Aquapetcenter ve otuz.com iyi servis veren yerler.
 
Emre

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir

blackseaakvaryumÇevrim Dışı

Kayıt: 27/11/2008
İl: Istanbul
Mesaj: 22
blackseaakvaryumÇevrim Dışı
Gönderim Zamanı: 17 Mart 2010 00:30
En iyisi dürüst ve güvenilir esnaflardır. iki sohbet edip icabında laflamak :) ama artık hersey elektronik olmuş malesef

Üye imzalarını sadece giriş yapan üyelerimiz görebilir